vendredi 16 septembre 2016

A TOUS LES COPAINS ET COPINES DE MON AGE...

Bonjour à tous,



Vous pouvez lire mon journal de bord depuis un certain temps, et vous voyez que je vous raconte ma chasse aux porte-bonheur et mes découvertes de mystères. Bref n'hésitez pas à m'aider lors de mes quêtes en m'envoyant des commentaires si vous le désirez. Je pense à vous bien fort et très souvent. J'espère que vous allez tous bien.

Un mot spécial pour mes amis de l'école de la Calandreta de Sète :

Bonjorn a totes, Anatz plan ? De qué fatz ? Ieu, va plan. Vau a l'escola dins lo batéu amb ma mamà carolina mas apreni l'occitan amb helena. Vau revisar mos corses e aquesta anada, en CE1, seguissèm tanben totes una formacíon en anglès. Es fórça de trabalh!
Avètz comprès?
Adieu-siatz, al còp que ven !


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire